Härlig sista dag i DC!

Vaknade av mig själv 8.30 och kunde inte sova trots att jag var trött och vi hade sovmorgon i dag till 10.45 då bussen gick till ishallen. Jag tog mig då ist en skönt löptur runt vita huset i det vackra soliga vädret. Dock lite kallare i dag och blåsigt men ändå skönt. Sedan hade vi 2 shower som gick bra. Mr Feld själv var här och tittade på den första och han gav alla beröm att showen såg bra ut så det var skönt att höra. Alltid det viktigaste att han gillar den och att den säljer bra vilket den gör.
 
Vi var sedan på en afrikansk restaurang i kväll och åt middag, ett typ snabbmats ställe men allt är nygrillad kyckling på olika vis med olika såser i varierande starkhets grad. Det var lite starkt men gott! Har nu packat och ska sova. Vi har en show kvar här i DC i morgon innan vi bussar vidare mot Columbus, OH då det är röddag här i USA, presedentsday i morgon.
 
Bilder kommmer lovar jag!

Kommentera inlägget här :