I yogans tecken..

Det är vad jag kan säga dessa 2 dagar varit. Gymet jag fixat åt Disney denna vecka ligger jätte nära och är jätte mordernt. De har även bra klasser tex yoga i en typsikt yoga studio med rätt stämning och utrustning ( normalt är inte yoga klasserna lika bra på gym som de är på en speciell yoga studio). Så jag tog en klass i går samt en i morse och en senare i kväll. Vill passa på att ta vara på det när det stämmer så bra och dessutom är gratis. Har även varit jätte trött och öm i kroppen så passade bra att ta det lite halvlugnt och komma på banan igen. Ja Yoga är jobbigt på ett helt annat sätt. Var även i väg på 1,5 timmes massage i går kväll som var jätte bra. Känner mig mycket bättre så det är skönt.
 
Vi har även hunnit med lite sightsing. Det är mycket att se här i washington, DC och allt är rätt långt i från varandra så blivit ett antal kilometer...Dock var det underbart väder i dag med strålande sol och jätte varmt, ca 13 grader så gick utan jacka, ja tänk er de en februari dag....Men det lär vända snabbt igen...
 
Hade även min första intervju i dag. Det var en på telefon för Pittburghs största tidning (vi spelar där om 2 veckor) som har Rrapunzel i show för första gång. Det gick helt ok, återstår att se i tidningen om ett tag....=)
 
Uppdaterar med bilder när jag lagt in dem på datorn och korregerat dem, har en del så orkar inte det nu..Dags att sova, börjar show i morgon och har fullt upp även denna vecka så gäller att ladda med sömn!
 
Natti natt!

Kommentera inlägget här :