Trött och slut!

I kväll somnar jag gott. Gav verkligen allt i showen och var helt död efteråt. Först min normala första halva med uppvärmningsnumret och lostboy (som är jätte varmt då vi åker i typ fleecedräkter och ishallen är varm!) Vi gjorde sedan lejonkungen, direkt efter Ali numret som blir ett rätt snabbt byte då man måste av med skridskorna eftersom lejonkungen kostymerna inte har dragkedjor...Ja skitdumt, är det enda numret det är så för..Drygt för det blir snabbt byte av något som egenltigen inte hade behövt vara det...Sedan direkt från Ali till Ariel som är jobbigt. Ariel är så full av energi så det tar mycket att spela henne, sedan finalnumret. Dock gick allt bra. Fortfarande lite små skakig i lejonkungen och det gör det inte lättare för resten av numren då man är trött med..Men fixade lite saker som inte var perfekt förra gången så går i rätt riktning....Gör det en gång till på lördag så det är skönt. 
 
Känner mig iaf bra form! Tränade ett bra pass på gymet innan. Jag jobbar på att bli bättre på armhävningar och chins. Det är något som jag tycker visar att man riktigt vältränad på ett bra sätt så jag kämpar på! Kan göra 5 chins själv nu...
 
Tyvärr inga bilder då uppladdningen inte funkar särskillt bra. Försöker igen i morgon. Hade även ett PR i morse men 8.30 så inte så vansinnigt tidigt. Tog därifrån en sväng förbi North Market, en inomhusmarknad som ligger bakom ishallen. De säljer lite allt möjligt där, bla hittade jag risgryn igen så jag kan laga risgrynsgröt=). Promenerade därifrån till hotellet, skönt med lite frisklugt trots att det är kallt ute...Har varit i Columbus innan så skönt att inte ha någon stress att hinna med massa. Räcker att promenera förbi allt en gång så kommer man i håg.
 
Dags att sova, buss till ishallen 12.00 i morgon då vi har reharsals och class innan showen. 3 stycken breakworkers här och hjälper till från en annan show. Skönt med lite extra hjälp eftersom vi är kort på personer men då blir det reharsals för dem och extra jobb för att få in dem i deras nummer...Men så är det.
 
Sov gott alla nära och kära!
 
 

Kommentera inlägget här :