Pizza night...

Vi hade bara en show i dag klockan 14, jätte skönt. Hade tänkt åka in till NYC igen i kväll då vi var klara i tid men jag mår inte helt hundra. Var jätte trött i går men trodde det var för att jag inte sov tillräckligt natten innan + extra träning med Tony och gym och insenety på det..Vi la oss nästan direkt vi kom hem från middagen i går, drack tee och somnade 22, 12 timmar senare 10 i morse vaknade jag och kände mig lite halv kass. Fortfarande trött och seg och olustig känsla. Hoppade isen innan showen som dock gick ok fast var trött. Tränade lite lätt efteråt på vårat inshow program vi försöker sätta i hop. Väl hemma vid 18 ville Matvey bara vara hemma så jag hoppar då också NYC. Känns dumt då det är så nära och man vet inte när man kommer dit igen + att vi inte börjar med show förrän 13 i morgon och inte ofta vi är lediga en söndag..Ja allt talar för att man ska åka men kroppen säger i från så får nog lyssna på den. Förhoppningsvis blir jag bättre av en till nattts bra sömn och sedan bara en show i morgon och kort resa till Brooklin, NY. Första showen på onsdag så 1,5 dag till ledig med chans för NYC. I bland får man vara glad för de man har fast man vill ha mer...Har redan varit in 4 gånger till Manhattan och sett 2 broadway shower, inte alla som kan göra det i vardagen....
 
 
Nu hoppas jag pizzan kommer snart för min mage skriker på mat!

Kommentarer :

#1: Mamma.

Krya på dig gumman! Helt rätt att lyssna på kroppen i det läget och som du säger du har hunnit med mycket i NY ändå... förhoppningssvis piggar du på dig och hinner kanske in något mer denna vecka.
Var nog antagligen skönast att bara vara hemma och slappa i det läget skulle jag tro... och när man tagit beslutet.
Krya på er båda två, massor av kramar mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :