Vilken tårta...

Ja detta kallar jag enorm tårta. De bjöd på det i går från en lokalt bageri, ja vet inte riktigt varför men snällt var det! Jag plockade Rapunzel, Flynn och hästen från tårtan. Trodde först det var riktiga och gick att äta så jag frågade hur länge de håller utan att stå i kylskåp men det visade sig att de är i plast och bara som dekoration...Ja det var nog lite blondin varning på det men det bjöd jag på=) Testade sedan även en bit tårta, väldigt söt men ändå rätt god. Dock mådde jag illa att åka skridskor på det men som tur var gjorde vi inte Tangeld sista showen då understady gjorde det. 2 showerna innan det gick bra och min hand är ok, tror det läker fint och allt gick bra med lyft och så, det är skönt!
 
I dag väntar 2 shower innan vi beger oss upp till Manchester, NH, en resa på ca 4 timmar så kommer inte fram allt försent. Har varit så bortskämda med korta resor i en månad nu....Så skönt med lite mjukstart...
 
Dags att gå över till arenan en sista gång...

Kommentarer :

#1: Agneta

Unga har gott läkekött! Kramis

skriven
#2: Maja

Åh vad gott det ser ut.. hade gjort som du o snott figurerna :-) Skönt att handen känns bra trots allt..

Puss o kram

skriven
#3: sofie

Får väl räknas som ung än för det verkar läka fint och tur är väl de=)

skriven

Kommentera inlägget här :