Antligen ar Matvey har=)

Ja da har Matvey kommit fram. Han kom till hotellet nagon gang pa eftermiddagen och jag sag honom vid 18.30 nar jag kom tillbaka fran reharsals. Tranade inget extra efter da jag garna ville traffa honom och battre att spara energin till senare! Sjalvklar kanner jag mig jatte pigg nu och vill kora pa men galler att hushalla pa energin..Kommer bli jobbigare sedan sa bra att ladda och spara lite...
 
Vi var och at middag pa en japansk italiensk restaurang i kvall. Det var jag, Matvey, Johan, Eddy, Dora och KG. Tur att KG var med som ar japan for jag fattar inte hur det ska ga annars. Maste verkligen lara mig lite enkla fraser iaf...I kvall var middagen utsokt, alla var nojda sa det var bra. Har inte atit nagot jatte gott an sa lange sa det var pa tiden. Det var typ ris och stroganoff som var gratinerad med ost, jamm!
 
Matvey ar jatte trott sa han har redan somnat, jag ska ocksa forsoka lagga mig i tid sa jag vander pa dygnet, i morgon ar det sista dagen var buss gar 12 sedan ar det 8 sa viss skillnad. Men lite svart att ga ner i varv sa jag sitter lite pa internet en snabbis forst. Matveys dator kan kopplas upp i rummet sa anvander den nu ist for att ga ner i lobbyn med min, (darfor ringer jag ej i kvall mamma och skrivit med a och o ist).
 
 
Ok annars inget nytt for mig. Allt rullar pa och mina fotter ar battre=)
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :