Day nr 1...

Ja då var första dagen av reharsals avklarad för denna tour. De gick helt ok. Var först jätte ovant att gå på is igen och den var full storlek och det var ännu längre sedan...Vart lite stresad först när jag såg hur alla de andra satte fart men efter ett litet tag kändes det bättre. Skridskorna kändes bra efter att jag lagat dem men åkte lite till själv på kvällen för att verkligen komma in i det och då började det krampa lite. Hoppas det bara är av lite ovana och att en natts vila hjälper..Nu väntar jag bara på att Matvey ska komma hit ( som han förhoppningsvis gör på onsdag om allt går vägen) så vi kan börja träna på riktigt. Lätt att stressa upp sig för att vi missar lite i början nu och första showen redan nästa vecka och presentations på måndag ( audion för alla understady roller). Men inget att göra åt saken utan bara bita i hop och kämpa på. Har börjat jobba på min dialog som inte är helt lätt på japanska men som tur är har vi tolk som hjlälper oss med det, ( en gammal disney tjej som numera är coach och koreograf här i Japan).
 
Har precis tagit ett bad i mini badkaret som var precis lagomt långt så jag kan sitta raklång med bena..Det var skönt för blev kall då ishallen är svinkall...Värre lär det bli i slutet av veckan när alla har hela dagar. I dag och även i morgon går min buss först 12.00=)
 
Hoppas allt är bra med alla nära och köra hemma!

Kommentera inlägget här :