Nagoya maraton!

Ja det skulle man nästan kunna kalla denna vecka eller nästan veckor för vi har precis inlätt vårat 10 dagar i rad showande i dag med 3 shower. Vi kommer totalt att köra 25 shower på 10 dagar i rad utan vila och direkt dagen efter ska vi bestiga mount fuji som är Japans högsta berg på 3 776 m. Ja de ni, kommer lugnt att få motion den närmaste tiden om man säger så=)  
 
I dag har det gått bra iaf, försöker äta/dricka och sova så gott det går, ja snittar 7-8 timmar/natt och jag är van mer än så + att vi konstant är fysiskt aktiv så jag är otroligt glad att jag inte har problem att sova och även kunna sova middag vart som helst. Jag sover alltid ca 15-20 min efter första showen för att orka. Ja skulle väl egentligen sova nu men man vill gärna varva ner lite med och ta det lugnt när man kommer hem och inte sova på en gång...Måste få njuta lite av att vara ny duschad och fräch då man inte är det på 10 timmar under dagen. Så fruktansvärt varmt och trångt i ishallen så man svettas konstant och känner sig ofräch.Men bara att gilla läget, lika för alla...Men älskar mitt jobb och trots att det är omständigt, svettigt, varmt och massa jobb, är det en stor upplevelse att få möjligheten att jobba i Japan och för ett sådant företag som Disney är där man bara gör människor glad så allt det överväger. De tar väl hand om oss och kommer få minnen för livet, det är något som är säkert!
 
Tänker på alla i Sverige och den härliga svenska sommaren som jag dock saknar lite..Men den kommer ju igen=)En upplevelse att vara här och det är toppen men alldeles för varmt. Gillar inte Japan på det sättet..
 
Ha det så bra alla!
 
P. S skriv gärna och berätta hur det är med er alla och vad som händer för er, vill gärna veta för jag saknar er alla och tänker på er massor. Fast vi har fullt upp har jag alltid internet så är online så mycket jag hinner och skypar gärna en snabbis den som vill!. D.S

Kommentera inlägget här :