Sapporo!

Är en mycket större stad och vad jag är gör så är det bara wow som gäller, kan fortfarande inte riktigt fatta att jag är i Japan...Allt är så annorlunda och man förundras av allt. Som jag skrev innan var vi på Sapparo beer garden i måndags kväll. Det var att man satt ute i långbord och grillade vid bordet. De kom in med massor av olika kött och grönsaker eftersom och man grillade det själv. Man fick äta och dricka så mycket man ville. Det var trevligt! Var sedan på en lokal bar och det var också skoj. Dock super trött efter det eftersom vi var uppe sedan 7 och hade presentations innan och reste..
 
Sedan i går promenerade vi mest runt, hittade en amerikansk restaurang som vi åt på och det var gott ( ja tom. jag som egentligen inte var så förtjust i amerikansk mat från början saknar det....Har man sovit länge och är sugen på frukost eller brunch, ja då vill man inte ha ris eller nudlar direkt utan amerikanskt...) Vi var sedan upp i ett TV torn med utsikt över hela staden. Vi handlade lite och sedan var det kväller. Bussen gick 8.15 i morse så vart åter igen en lång dag så är super trött nu eftersom "helgen" blev intensiv.
 
Har förresten fått tag i internet, vi betalar 40 dollar i månaden och har då obegränsat med data att använda. Det räcker till för 10 datorer eller prylar att ansluta. Det är toppen! Så nu har vi alltid bra intenet med oss och kan tex. roa oss med det när det blir långa dagar på ishallen. Snabbt är det med. Så vill ni skypa är jag tillgänglig ganska mycket, skiljer 7 h till sverige och vi är före.
 
Måste sova nu, lång dag i morgon igen!
 
Natti natt
 
P.S Bilder kommer när jag lagt in dem på datorn).

Kommentera inlägget här :