Vaknade med andan i halsgropen...

Matvey skrek: "holy fuck" och jag vaknade med ett ryck, vi hade försovit oss...Väckarklockan hade inte ringt (jag har min gamla vita klocka som alltid och knappen hade åkt ner, fråga mig inte om Matvey kommit åt den under natten eller om vi aldrig tryckt upp den) men försvoit oss var ett faktum. Klockan var 8.30 och vi skulle vara utcheckade då men som tur var gick bussen 9.00 så det blev helt enkelt snabba ryck. Självklart var jag inte helt packad som jag normalt alltid är ( vi har ju redan lämnat våra stora väskor så hade bara carry on att packa men tvättade på kvällen innan så det var utspritt...) Men vi hade tur och han bra, så tur var väl de. Känner oss ganska utvilade då vi sov nästan en timme längre=) Hoppas dock det var första och sista gången....
 
Sitter nu på flygplatsen och ska snart stiga ombord på vårat flyg till Tokyo. Kommer fram till hotellet där kring 14.30 så inte på värsta viset, flyget är bara 1,5 h. Men vi har principal ice redan fredag kväll då vi börjar med 3 shower lördag så ingen tid innan dess. Men vi njuter av den tid vi har ledigt och hoppas hinna se en del. Kommer bli mästare efter denna tour på att ta saker som det är och inte vara så kräsen, man måste verkligen vara flexibel...Tex. köpte jag precis icecoffee och jag dricker alltid utan socker men den var söt..Så antingen dricker man ändå eller struntar i det. Så är det helt enkelt...Man måte hela tiden chansa. Många gånger är det spännade att testa sig fram men självklart jobbigt när man vet vad man vill ha men inte kan köpa det enkelt...Ja ja så är det i bland, men måste säga att jag känner mig redan 1000 gånger mer erfaren och touren har bara börjat. Tacksam att få göra denna tour och älskar vad jag gör fast det i vissa studer kanske är jobbigt. Men det hela handlar om sin egen inställning så jag har redan bestämt mig för att göra det bästa av allt! Japan är häftigt är allt jag kan säga så det överväger allt!
 
Här är några roliga bilder från Japan:
 

Kommentera inlägget här :