Week # 1 = check

Då har vi precis avklarat våran första vecka av reharsals. Måste säga att det har gått väldigt bra och flytit på smidigt. Inte alls varit så jobbigt och drygt ( som det många gånger blir när det blir super långa dagar, man är varm och kall om vartannat och mycket väntan och tålamod..) Det har varit riktigt skoj och känns väldigt bra, inte alls så farligt trött men nog känns det allt nu att vi varit i gång i 7 dagar i rad utan vila..Riktigt öm i kroppen efter vissa element som känns på efter break.
 
I morgon har vi presentations 9-13 och sedan bussar vi direkt efter till Sapparo som är våran nästa stad. Vi är lediga tisdag som jag ser fram emot! Måndag kväll ska vi alla gå på beer garden, tydligen något känt för Japan, de är buffe 1,5 h där man äter och dricker så mycket man vill. Vet inte mer än så nu men mer info kommer sedan efter besöket. Ska innan dess med KG (en Japan här på touren) och kolla på kamera. Har tänkt införskaffa mig en riktig system kamera. Har tänkt länge men inte blivit av men är lika bra att passa på nu när det finns mycket att välja på här i Japan + att det kommer bli så otroligt mycket intressant att ta kort på under året. Får se om det blir köpt på en gång eller om jag bara tittar först. Vet inte helt vad jag vill ha och vad som är bäst, förslag mottages om någon är duktig och kan märken och modeller.
 
I kväll blir det bara lugnt tror jag, måste packa då bussen går redan 8.15 i morgon bitti och då ska väskorna vara klara med då vi checkar ut. Har dock sådan tur här i Japan att man bara ställer ut väskorna utanför sitt rum så plockas de upp där och är sedan på plats i vårat rum på nästa hotell. De kallar jag service!
 
Hoppas ni haft en bra helg alla nära och kära!

Kommentera inlägget här :