Gävle!

I dag blev det en liten dagsutflykt till Gävle med mamsen och papsen=) Vi hälsade på min gamla tränare Viktoria och hennes mamma Tatiana som var där på besök och det var mycket trevligt och uppskattat! Brukar försöka ta mig dit en sväng varje sommar när jag är hemma så skoj att jag fick till det även denna gång trots att min ledighet   är mycket kortare..Vi tog sedan en tripp förbit Valbo och IKEA. För min del blev det mest bara drömma då det lär dröja ett tag till tills det är dags för lägenhet. Trivs utmärkt som det är nu men kan allt längta tills det är dags för en lägenhet..Men den dagen kommer väl för mig me=)
 
Vi var sedan och käkade på Roma med brorsan och njöt av den härliga sommarkvällen det blev innan jag fick husesyn av hans lägenhet som jag inte sett än. Den var mycket fin! Blev sedan en lugn kväll med skype, saknar Matvey men allt är bra med honom.
 
Dags att nanna nu, varit en lång dag...
 
Natti natt

Kommentera inlägget här :