5 Stjärnig afrikansk 3-rättersmiddag!

De har vi ätit i kväll och det var utsökt! Konrad och Yolande från afrika som vi umgås mycket med bjöd på det. Konrad auktionerade ut en 5 Stjärnig afrikansk 3-rättersmiddag i höstas på våran "slaveauktion" som vi hade inför vårat halloween party där pengarna gick till partyt. Jag vann den middagen så denna vecka när vi har riktiga kök slog vi till. Kommer inte i håg vad jag exakt betalde för den men kan säga att det var väl värt det! Konrad är utbildad kock och jobbat som de i Afrika. Här följer lite bilder från middagen:
Förrätt
Varmrätt
 
Efterrätt
De fina blommorna hade Matvey köpt till mig när jag var och klippte mig i går=)
 
Nu väntar lite TV tittande, fortfarande inte kollat sista delen av melodifestivalen och 2:a chansen så tänkte göra det då internet verkar ok denna vecka för videos. Sedan ska jag få skön massage av Matvey som han lovat i födelsedags present. En härlig kväll jag njuter av på alla sätt! I morgon börjar vi med show igen.
 
Tack för mig!

Kommentera inlägget här :