Toronto!

Ska snart hoppa på bussen som tar oss till flygplatsen här i Winnipeg för att sedan flyga till Toronto. Vi ska vara i Hamilton som ligger ca 1 h därifrån men jag och Matvey ska stanna i Toronto en natt och hälsa på D33 den nya Disney showen där Irina och Alex är numera( de var Tangled här förra året). Vi såg deras show tidigare i år men han inte umgås så mycket så det ska bli skoj!
 
Kan även säga att vi ställt om klockan så det kommer att skilja 5 timmar till Sverige när vi kommer till Toronto.
 
Har verkligen njutit denna vecka med lägenheter. Bakade lussebullar igen så jag fick slut på saffranet jag hade. Gjorde kladdkaka och ananaspaj i går som jag även bjöd konrad och Yolande på. Det gick bra och var gott! Kanske tur vi inte har ugn var vecka annars hade jag velat baka jämt...
 
Har precis ätit stekt äggsmärgås på hårdbröd som jag blev sugen på när mamma berättade att de var ute på isen och hade picknick. Blev ingen promenad förre denna gång då vi sov ut istället. Var riktigt trött så det var skönt. Men har varit ute i tidigare i veckan. Då tog jag dessa bilder=)
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma.

Härligt... Både med snöängel och stekt ägg på hårdsmörgås :)
Ha det fortsatt gott, kram mamma <3 <3 <3

skriven

Kommentera inlägget här :