Våren är här!

Måndagen var kall när vi mathandlade och vinterkläderna var på men sedan dess har det bara blivit varmare och varmare för var dag och strålande sol hela tiden. I dag visar temperaturem på + 16 grader...Men toppen nås på söndag enligt väderprgnosen med 21 grader. Ja det blev nästan vinter direkt till sommar.
 
Vi tog vara på det härliga vädret i onsdags med en snabb picknick ute i Chapungu sculpture park innan mitt PR. Parken har stenskulpturer från Afrika. Här är några bilder:
Comforting sister, a statue saying when our family is away we sometimes feel insecure and try to reassure and comfort each other. 
 
I går drack jag min första frappuchino dvs, kall blandad kaffe dryck vilket var ett vårtecken för mig. Vi hade varit på gymet och promenerade tillbaka till hotellet och vart så himla varma av solen. De var happy hour i cafet med 1.59 dollar för alla kaffedrycker så vi passade på. De är en av mina nya favodrycker jag börjat gilla sedan jag kom ill USA. De finns så himla mycket söta kaffedrycker här och mycket mindre rent svart kaffe som många gånger är svagt och vattnigt så därför är det extra gott. Men inte jätte nyttigt så får inte bli för ofta=) 
 
Hoppas alla nära och kära i Sverige har en skön påskledighet och äter mycket god mat och påskägg även för mig=) tänker på er alla!
 
Många påsk kramar och pussar från ett varmt Loveland, Colorado.

Kommentarer :

#1: Mamma.

Låter härligt och fina bilder!!!
Här är fortfarande vårvinter, kalla nätter men strålande dagar och det gillar vi.
I dag har vi ätit en riktigt härlig påskmiddag... Lammstek, rödvinssky och hasselbackspotatis :)
Ja vi tänker alltid på dig och vi saknar dig extra
mycket då det är helg och vi äter fin middag... <3 <3 <3
Massor av påskkramar från oss här hemma genom mamma.

skriven

Kommentera inlägget här :