Vilken givande dag!

Fick ställa klockan i morse igen då jag hade PR, inte jätte tidigt men ändå jobbigt då vi hade 2 shower i går + att vi tränade efteråt och var i säng sent så var allt bra avis på Matvey som låg kvar och sossade gott...Men måste säga att ska man göra PR ska det vara sådana som detta för de är så givande att man inte ens tänker på tiden det tar...Disney har en organisation som heter "make a wish", det är sjuka barn som har en önskan, tex kan det vara att få träffa en prinsessa, åka till Diensy world mm. De är olika hur sjuka de är. Dagens event var för 6 tjejer som alla fick bli en prinsessa för en dag. De fick riktiga prinsess klänningar, peruker samt makeup och målade naglar. Det var olika stationer där vi var 6 "handledare" som följde dem runt. Vi 6 tjejer från Disney tog hand om den prinsessa vi själva spelar så jag var med en jätte söt 4 årig flicka som var rapunzel. Hon var diagnoserad med cancer vid 18 månaders ålder och tidigare hade hon inget hår alls så hennes dröm var då att få ha långt hår som rapunzel. De hade hon då fått genom att åka till Disneyworld och bli rapunzel. I dag är hon cancer fri sedan 12 månader tror jag hennes mamma sa. Hon var hur söt som helst! Önskar jag hade bilder att visa. Alla tjejerna fick sedan gå på catwalken med röd matta och visa vad fina de blivit. De fick sedan alla biljetter till kvällens show. Snacka om känsla att få vara med denna söta tjej i ca en timme och se hennes dröm gå i uppfyllelse och sedan få uppträda för henne. Ja trots att jag var trött när vi väl var framme vid show efter PR, reharsals och class  var det underbart att få åka! Vilket jobb man har säger jag bara..
 
Dags att sova, 3 shower  i morgon...

Kommentarer :

#1: Mamma.

Ja det måste vara givande att få vara med och glädja dessa små prinsessor som är så väl värda det. En solskenshistoria som får ögonen att tåras :)
Kram på dig "våran" prinsessa från mamma o pappa.

skriven

Kommentera inlägget här :