Winnipeg eller winterpeg...

Ja det är var vi är nu. Resan gick bra till Canada dock var den lång. Landade i Grand Forks, ND 15.45 lokal tid så det är 16.45 eastern time då vi nu ställt tillbaka klockan 1 timme. Sedan bussade vi över gränsen i riktigt snöväder...Gick inte fort så var framme efter 22 här i Canada. Vi duschade bara och la oss på en gång då vi var trötta. Kanske inte den roligaste födelsedagen men det är ju trots allt bara ett nummer=) Fick många gulliaga hälsningar från alla nära och kära så det vämer! Fick god brunch på flygplatsen i Pittburgh på TGI Fridays så det var bra!
Såhär såg det ut i Grand Forks när vi landade. Bussarna kom direkt ut till flyget så vi lastade bagaget själva direkt från flyget.Lämpligt men snöigt! Vi kom från ett soligt kanske + 5 gradigt Pittsburgh så lite chock.... Har inte slutat snö sedan dess...

I går vakande vi tidigt och var vrålhungriga så gick ut redan 8.15 vilket är ovanligt. Frukost på Tim hortons, mathandlade, gym och sedan hemmalagad pizza med pizzasallad till middag. Vi bor i lägenheter denna vecka vilket vi njuter av! Jag var även i väg 3 timmar och fick mitt hår klippt och slingat. Inte stor skillnad men jätte skönt. Naturligt och fint så jätte nöjd! Sedan hade vi tjejparty på kvällen. Lugnt och trevligt.

Ska ge oss ut på en liten promenad nu innan vi har ett PR klockan 13.30. Flashmopp på en annan ishall med en lokal konståkningsklubb. Skriver mer sedan.