Home sweet home!

Har nu anlänt till kära Sverige och Bollnäs efter en lång resa...Dock gick allt väldigt bra. Landade sent i Tyskland så var automatiskt ombokad till Sverige med nästa flyg men jag sprang ändå och hade tur och han med mitt tänkta flyg till Stockholm. Tack för resvanan jag har för 5 extra timmar i Tyskland hade inte varit skoj...Långt som det är ändå...När jag steg ombord på sista flyget sa de bara: "Oj you made it", japp sa jag, jag är snabb=). Hade dock ingen packning i Stockholm men det gjorde inget då jag ändå skulle ta tåget hem, underlättade helt enkelt. Har dock inte fått det än så får nog ta och ringa och kolla läget för det skulle ha kommit i morse. Men men det dyker väl upp.
 
Var jätte trött i går kväll, somnade en stund på soffan innan Pontus och hans flickvän Karin kom på middag. Ovant att lilla lillebror inte bor hemma samt att han har flickvän. Men hon var mycket trevlig så det ska bli skoj att lära känna henne bättre! Vi åt grillat och drack påsk must ( gott eftersom jag missade det helt i år ) samt bakade mamma årets första rabarberpaj som var utsökt. Finns inget bättre en svensk paj med vaniljsås, mums! Somnade sedan som en stock 23 och sov till 12.20, ja det kallar jag utmattning. I dag har jag bara tagit det lugnt, var en sväng till sjukgymnasten och kollade mitt knä, promenerade med lilla Tyzon, skypade med Matvey och nu ätit pölsa till middag. Blir sedan en tidig kväll för att sedan förhoppningsvis vara på bana igen och ta tag i allt.
 
Har ny telefon och simkort så jag har tappat bort alla mina nummer. Jag har samma telnr. som innan så sms:s mig gärna så jag får ert nummer!
 
Ha det så bra!
 
 

Kommentera inlägget här :