Ontario, CA!

I Ontario hade vi inte så mycket speciellt för oss. Vi bodde precis intill ett shopping center med en del outlet affärer så dit var vi lite grann. Dock hade jag redan gjort undan det mesta av min shopping så handlade inte så mycket. Har faktiskt varit duktig denna tour och inte shoppat så mycket onödigt utan faktiskt tänkt efter en extra gång innan jag handlat om jag verkligen behöver det. Var så orolig för övervikt hem men det gick bra. I bland är det bra att ha ont om plats för då köper man mindre och mer genom tänka grejer. Måste säga att jag är väldigt nöjd med det jag köpt så känns bra=)
 
Vi bodde intill både Dennis och IHOP som är amerikanska kedjor där de server frukost 24h dygnet. (Det finns full meny med lunch och middag också men mest känd för all american breakfast). Vi passade på att äta på båda en sista gång innan vi lämnar USA. Jag var inte alls förtjust i sådan mat förr men måste säga att med tiden vänjer man sig. Inget man äter varje dag men nån gång i bland är det gott! Nu lever jag på svensk frukost och det smakar utsökt varje dag. Det är något man inte tröttnar på!!! Får se vad det blir Asien, återstår att se...
En som däremot älskar amerikansk mat!

Kommentera inlägget här :