Uppdatering av resterande av touren:

Las Vegas!!
Här är några bilder från häftiga Las Vegas. Jag har aldrig varit där innan så hade inga förväntningar över huvudtaget. Men jag kan säga att jag blev imponerad. Alla hotellen på stripen är så häftiga och maffiga. Det är liksom olika världar. Ett hotell har ett tema och där finns allt! Vi han med ett antal men det tar tid...Så jag kommer att komma tillbaka! Många tror att det bara är stripen med shopping, gambling, restauranger/barer och shower och att det är så det är i Vegas men nej helt fel, (visst de är kanske de vanligaste men det finns en annan sida också).  Åker man lite utanför finns enorm natur att se. Vi tog en helikopter tur till Grand canyon som gav bevis på det!
En limo hämtade oss på morgonen vid 7 och tog oss till vår helikopter tour. En flygning på ca 2 h tur och retur med champanefrukost var tillräckligt för att hinna med Grand Canyon. Ja effektivt sätt att se mycket på liten tid=)
Vi var tillbaka på hotellet till 11 igen. Vi hade en jätte varm vecka i Las Vegas, en av favoriterna på touren! Mer bilder finns upplagd på facebook. Sitter och uppdaterar stad för stad av de jag har kvar så de kommer eftersom=)

Kommentera inlägget här :