Sova är livet..

Ja det skulle man ju nästan kunna säga då man sover nästan halva sitt liv. Skönt är det måste jag säga. Jag älskar att sova och det finns inget bättre än att vakna utvilad av sig själv. Jag är så bortskämd numera och behöver sällan ställa klockan vilket fått mig att absolut hata att vakna till den..
 
Som vanligt är jag jätte trött efter alla shower då det tar på krafterna med långa dagar, lite sömn och fysisk ansträngning. Så söndag till måndag sov jag 11 timmar...Blev ett bra gympass sedan och cykelttur till stranden. Vi kom dit rätt sent så solen började nästan gå ner men vi fick 2 sköna timmar och fick se solnedgången som var mycket vackert. Stranden och bada är ingen jätte höjdare här i Japan, blev ett snabbt dopp för mig då jag var svettig och varm efter gymet men det lockar inte jätte mycket. Eftersom vi vet att vi kommer få mycket sol och bad resten av denna tour behöver man inte känna någon stress över det trots att vi inte solat och badat på hela sommaren. Så i dag blev det en lång cykeltur i stället och uträttat lite vi behövde inhandla. Började mulna på rätt tidigt i dag så var ändå ingen klar sol, dock varmt och skönt så härligt att cykla. Så himla lämpligt att hyra cykel, de är smidigt att ta sig, man ser mycket och det är roligare än att gå som vi alltid gör annars. Blev sedan gym i kväll igen samt packa väskorna då de skulle vara klara 19. Hittade ett gym ihop med en friidrotts anläggning som vi kan använda för 2,5 dollar/gången så det var toppen så passar på att nyttja det då det alltid är krångligt med gym och ingen garanti. 2 bra pass blev det!
Vacker solnedgång från gårdagen
 
I morgon bussar vi till vår nästa stad som är Toyama. En enkel resa med samling 10.30 och avresa 11.00. Vi är framme antingen 14.30 eller 16 beroende på om vi stannar på Sake museum eller ej. Tror vi tar chansen och gör det. Så skönt att klockan inte ringer tidigt=) Men det är dags för sängen ändå, trött efter en lång dag på cykel=)

Kommentera inlägget här :