Lejonkungen!

Matveys mamma är så himla duktig att hitta kort/videos av oss på internet som folk i från publiken lägger upp. Ja hon är som en personlig assistent i den frågan och det är vi jätte tacksamma för! Alltid roligt att se och för en gångs skull var bilderna bra. Oftast gör jag alltid något konstigt med ansiktet och sällan bilderna är i från elementen. Tack Tatiana!
 
Kan även meddela att i dag fick vi reda på våra understadys för Japan. Vi blev 3:e för lejonkungen vilket var väntat. Paret som var 3:e förra året är duktigare än oss. De har båda tävlat i par innan men var sena med att göra det förra året (åker normalt med andra partners) därför bytte vi plats detta år. Jag blev även 3:e Wendy (från peterpan som också är principal roll). Det ska bli lite spänande, dags att hoppa och åka solo igen då. Inget jag riktigt gillar numera men en utmaning iaf, måste dock träna en del på dialogen som är massor innan det är dags på rigktigt så får se när det blir. Vi hoppas på 3:e för Snövit med men det var TBD, dvs inte bestämt än så fortfarande en chans. Summerar vi det hela är vi rätt nöjda då detta var ungefär vad vi tänkt oss.
 
Annars är allt bra, precis kommit hem efter sista showen för denna vecka och är riktigt trött! Varit en rätt lång vecka motför vad vi är vana men nu är vi lediga tills på fredag kväll så inte illa. Matvey ska snart på icewatch så jag får sova själv i natt men det ska nog gå bra då jag är helt död ändå.
 
I morgon hoppas vi på att äntligen få bada, det finns nämligen ett Onsen vid stranden (Takamatsu är en ö med vatten runt) som tydligen ska vara toppen så vi ska dit, uppdaterar sedan om hur det var.
 
Tack för mig=)
 

Kommentera inlägget här :