Resdag= fotofixardag=)

Ja i dag reser vi igen och denna vecka med tåg, ypperligt tillfälle att uppdatera bloggen och fixa med kort=) Har äntligen gjort klart mitt album från Nikki (sidotrippen vi gjorde förra veckan när vi reste till Saitama) och kommer lägga upp ett inlägg om det inom kort. Men det har redan fyllts på med mer att göra då vi var på sumobrottning i går och en hel del foton från det att ta reda på, finns alltid någon att göra om man säger så=)
 
Vi hade samling 8.00 i morse för att bussa till Tokyo tågstation och därifrån ta Shinkansen tåg till Hiroshima som är vår nästa stad. Tåg från 10.30 - ca 15.00 sedan en halvtimmes buss. Ganska lång resa men det går oftast fort när man har att syssla med och tågen är jätte bekväma.
 
Ska bli skönt att lämna Tokyo området för det är helt galet! Att åka tåg/tunnelbana är helt galet, när man tror att tåget är helt fullt stiger mist 10 personer till på, ja man står på varandra känns det som. Att ta sig från A till B kan ta en timme minst så inte min grej. Kul att uppleva men inget jag kommer sakna.
 
Vi börjar med träning på fredag kväll och har show lördag, söndag och måndag, 3,3 +2 så ganska normal vecka. Ska på min första baseball match i kväll, inte direkt intresserad av baseball men tydligen ska den japanska baseballen vara en upplevelse i sig så jag passar på att testa. Vi är ett helt gäng som ska gå.
 
Nu ska jag ta en liten tupplur!
 
 

Kommentera inlägget här :