GLAD PÅSK!

Glad Påsk önskar jag er alla! Hoppas ni alla får en super mysig långhelg med god mat och dryck och kanske ett påskägg om ni är riktigt snälla, eller godis iaf=) Vi får väl också hoppas på att det blir en varm och fin helg men enligt väder prgnosen ser det ju rätt lovande ut. I dag var det inte skönt... Super blåsigt, kallt och regn nu i kväll här i Bollnäs. För stunden saknar jag detta:
Ett litet hotell i Koh Samet med en restaurang precis vid vattnet med denna utsikt. Det var helt underbart och riktigt god frukost med till kanon pris!
 
För övrigt är jag redo för påsk. Ska njuta riktigt för är inte ofta jag är hemma vid högtider. Jag är redo för fick min deklaration gjord och synundersökningen avklarad i dag så jag har jobbat på bra tycker jag. Blev lite zumba och ett bra pass på gymet med så känns toppen för tillfället. Dock har jag dåliga nyheter, har tappat min nya telefon i marken så den inte funkar längre. Har varit runt i dag på stan och ingen kan laga den. Nu måste jag fixa ett nytt simkort så jag kan använda en gammal telefon med mitt nummer men det blir först efter helgen...Ja telefonlös är jag för tillfälle så kontakta mig via facebook.
 
Glad Påsk!
 
 
 

Kommentera inlägget här :