Nothing special to say..

Inget speciallt att berätta utan jag bara "är" för tillfället. Jag tränar på för fullt, blir minst ett pass/dag av något slag. I dag blev det en premiärlöptur i morse och ett funktionellt styrkepass i kväll. Skönt att vara i gång igen efter semestern!
 
Annars jobbar jag på med min "att göra lista" och måste säga att det går rätt bra. I morgon väntar synundersökning samt deklaration. Sedan vill jag ha mitt album klart under helgen för att vara klar med det mesta innan jag åker till Helsingborg som jag gör till veckan. Inte bestämt dag än men lutar åt tisdag eller onsdag till veckan. 
 
• Deklaration 
• Uppackning √
• Amerikansk deklaration√
• Fixa kort
• Göra album
• Banken
• Klippning√
• Synundersökning
 
Rekomenderar att göra listor, alltid skönt när man kan bocka av=)
 
Dags att duscha och sova,
 
Natti natt!

Kommentera inlägget här :