Shopping i båt kanske vore något!?

En dag i Bangkok hade vi en heldag med sightsing utanför staden då vi var ett gäng som hyrde minibuss med privat chaufför som körde oss runt till The Floating market där vi även red på elefanter samt avslutade dagen med ett besök i ett Tigertempel där vi fick klappa tigrar. Vi åkte 7.00 och kom tillbaka 18.00 så en låååååång dag. Till avslutning på det hade tjejerna sitt fallingfine party på kvällen (bild i från det i förra inlägget). Här är lite bilder i från the floating market som jag gillade, det var super mysigt! 
Detta har jag alddrig sett, en munk som pratar i mobiltelefon...
Massor av olika tempel med konstig inredning..
Såhär ser det ut när man shoppar i en flod. Man åker i en båt och möter andra båtar som säljer allt man kan tänka sig. Ja båtarna har tom. grillar och det lagas all slags mat man kan tänka sig. I bland får man gå av båten för att titta närmare på "bryggorna" som jag gjorde när jag köpte mina roliga byxor=)

Kommentera inlägget här :