Closing night party för D26B Asia tour 2013/14!

Nu är det slut på riktigt..Hade vår sista dag med shower i dag för denna tour. Nu är Asien touren avslutad och vi är lediga i ca en månad innan vi börjar i USA igen. Vissa var det hejdå till och vissa var det ses snart igen till. Dock är ett vanligt uttryck  "it's never goodby it's always see you down the road" då man ofta ses igen i något sammanhang. För min del var det enkelt att säga hejdå då jag vet att jag kommer tillbaka snart och försöker åka varje show som om det vore den sista så jag inte ska ångra något. Försöker även få Matvey att komma och hälsa på i Sverige så då ses vi snart igen med..Hoppas det blir så!
 
Dags att sova några timmar nu, samling 8.15 för en låååååååång resdag i morgont, ca 35 timmar väntar..Men har sällskap med Johan och Marjou så det är bra!
 
Lite bilder i från vårat closing night party vi hade i Auckland förra veckan. Det var dragqueens som uppträdde och höll i det hela blandat med mingel och mat. Trevligt var det! Tack D26 B för denna tour, många minnen att komma i håg!
Vår host
Abba uppträdande
Jag och Ryan som var med oss till förra veckan och hjälpte till från en annan show.
Jag och Johan och några av de som uppträdde
Inte många blonda på touren så därför kallar de oss i bland systrar fast jag inte tycker vi är särskillt lika..Dock är jag inte så blond längre sedan jag klippte mig...
Jag och Yolande från Afrika
 
 
Ses snart Sverige!

Kommentera inlägget här :