En stad till avklarad...

Wellington = check, ja tiden går verkligen fort när man har roligt...Ja eller roligt och roligt, denna vecka har inte varit den bästa då jag varit sjuk, aldrig roligt + att jag inte gjort så mycket i showen då Matvey var "out" som vi säger...Saknar Rapunzel väldigt mycket måste jag säga...En sak har jag kommit i underfund med och det är att hade jag inte varit principal för Disney On Ice hade jag inte stannat kvar såhär länge. Det blir lätt långtrikigt om man bara gör gruppnummer hela tiden, så bra att få känna på det igen med för då uppskattar man sitt egna mycket mer. Första 2 åren var det ok då det var nytt med Disney och jag kämpade för att nå dit jag är i dag. Men som sagt insåg denna vecka att jag är otroligt tacksam för det!
 
Vi reser i morgon till Auckland, samling 9.30 och sedan en timmes flyg så framme på eftermiddagen någon gång så skönt med enkel resa. Vi är lediga tills torsdag kväll då vi har princpal ice på kvällen. Sedan show fredag till söndag. Men innan dess har vi intervju på amerikanska ambassaden för våra visum, closing night party och evaluations så lite "jobb" innan dess men det gör inget.
 
Några sista bilder i från Wellington och deras cable car man kan ta upp på ett berg för utsikt=)
Wellington cable car since 1902
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :