Sista veckan…

Nu är vi inne på vår allra sista vecka för denna tour som startade för över 13 månader sedan. Om en vecka är jag hemma, Ofattbart!
 
Vi är i Christchurch och allt har börjat toppen. Hade möhippa för 2 tjejer som ska gifta sig efter denna tour i går kväll och i dag har jag varit och åkt skidor en hel dag. Rätt coolt att säga att jag åkt skidor i ytterliggare ett land och kontinent. Vi var till Mt Hutt, ca 1,5 timme i från Christchurch. Vi hade lite blandat väder, ena stunden sken solen och det var riktigt fint och sedan snöade det så man inte såg någonting...Men vi han åka så vi blev nöjda och benen är bra möra måste jag säga då det var mycket snö och tuffa backar. Det var jag, Johan och 2 till killar som åkte. Det var otrolig natur på vägen upp i bergen, med snötäckta berg och stilla havet längst bak i bakgrunden. En liten väg gick upp i bergen men för att ta sig upp var vi tvungna att sätta på kedjor på bilen..En annorlunda augusti dag måste jag säga men fantastisk! 
Vi är nu hemma välbehållna utan skador och jag har precis värmt upp mig med varm choklad och en apelsin, (det hör vintern och skidåkning till för mig), ska gå över till gymet och se om de har bastu och dusch där (les mills hade det förra veckan så hoppas på att de har det även här) innan det blir middag och sedan en film. Ja en välförtjänt slapp kväll blir det i dag! 
 
 
  

Kommentarer :

#1: Frida

Oj vilka häftiga bilder!

skriven
#2: Sus

WOW!! Vad vackert!!! :)

skriven
#3: Mamma.

Ja ser verkligen helt fantastiskt ut!!!
Vilken härlig upplevelse... hoppas Du fick bastu också ;)
Massor av kramar från mamma o pappa som väntar på Dig här hemma <3 <3 <3

skriven

Kommentera inlägget här :