Egen tid!

Egen tid står på schemat just nu då det varit rätt intensivt på sistone. Ligger lite efter i min uppdatering då det varit fullt upp med jobb, julmys, familje besök osv. den senaste tiden men då vi har några lediga dagar här i Toronto för oss själva passar jag på att vila upp mig och komma i kapp! Ser faktiskt fram emot det. Sitter just nu på starbucks och tittar på folk, dricker kaffe och surfar på internet samtidigt som jag såg de första snöflingorna flyga utanför, dock varade det inte länge...Men är mycket kallare än det varit så hänger i luften tror jag, (-1 och isvind).
 
Tar det bara lugnt i dag då kroppen är sliten och sovit dåligt, (somnade 2.30 eftar att ha packat och blev väckt 7 av att få reda på att Matvey ej kunde resa i dag). Somnade om en stund efter lite familje skype men trött ändå. Vi passar på att vara ute på då rummet känns väldigt tomt då alla julgrejer är borta. Orkade inte packa upp allt igen och lite orolig för vikten då vi kommer att flyga så skickade det med bussen. Men det är ok, har myst tillräckligt på rummet då vi bott där i 2 veckor och bara tagit hissen ner till arenan så med mycket jobb har vi inte varit ute på massor den senaste tiden så blir toppen. Bra träning för mig att återigen anpassa mig till snabba förändringar och bara gilla läget. Allt har en mening och så länge vi har varandra klagar jag inte. Så glad att de lät mig stanna. Vi får se vart vi är på nyår men gör bara det bästa av det hela! Har haft en mysig jul och precis haft besök av mamma och pappa och åkte en riktigt bra sista show för 2014 så jag är så nöjd ändå. Ser fram emot 2015!
Utomhus isrink där det var disco en kväll men alldeles för mycket folk för vår del så nöjde oss med att titta på.
Toronto CN tower by night.
 

Kommentera inlägget här :