Merry Christmas!

Jag vill önska alla mina nära och kära en riktigt God Jul i från Toronto, Canada. Jag skickar all min kärlek via detta hjärta. Jag saknar vänner/familj och Sverige lite extra såhär i juletider men måste säga att vi ändå har det bra här i Toronto. Efter att ha levt "on the road" i över 5 år har jag lärt mig att fira jul på ett litet annat vis och vi får till det riktigt bra med julklapps utdelning, julgran, och mini julbord. Lite svensk stämning blir det allt med Paradis chokladask, hemmalagad risgrynsgröt, glögg mm. Tack mamma och pappa för det och självklart via skype=) Så även detta år är lyckat! Har fått fina julklappar jag är jätte nöjd med så tackar tomten för det!
 
Här är vårat mini julbord med potatis, köttbullar, prinskorv, fyllda ägg, salami, laxsmörgåsar, bröd, ost och ett gott smile på läpparna! Vi var jätte trötta i går så åt god mat i hotell restaurangen i stället och sparade med julbordet till i dag men det gick lika bra. Det smakade utsökt efter att ha haft en show i dag och secret santa utdelning på förmiddagen. Så en riktigt God Jul har vi firat liksom alla ni får jag hoppas!
God fortsättning på er alla!
 

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vilken fin o passande bild med Dig i ett så stort o fint rött hjärta... <3
Tack själv Gumman för allt! Vi lever fortfarande på alla fina o roliga minnen :)
Här hemma har vi haft en lugn och skön julhelg i strålande vinterväder... och med skype som tur är :)
God Fortsättning och massor av varma Julkramar från mamma o pappa <3

skriven

Kommentera inlägget här :