Då var det klart...

Det blir breakwork med D33 Rocking Ever After som showen heter. Vi åker direkt till dem på måndag när vi är klara här i Seoul. Ska bli jätte spännande att lära sig en ny show och se hur det är där. Var längesedan jag använde mitt huvud och lärde mig något nytt då jag varit med denna show i 2,5 år nu. De spelar i 4 städer i Kalifornien, (Stockton, Sacramento, San Jose och Oakland) och sedan Salt Lake City. Sedan blir det hem till Sverige ca en vecka innan vi börjar med vår show i Singapore. Det blir som sagt bara en snabbis hem men det känns ok, vill gärna testa på denna show så det är en möjlighet vi har nu när vi får chansen att göra brakwork där. Vi saknar även USA så ska bli skoj att komma dit, särskillt när vi kommer till bra städer och kan åka till vackra San Fransisco=)
 
Nu är det showdags, 5 stycken kvar här i Seoul så bara att kämpa på. Rätt trött nu måste jag säga efter dessa 2 intensiva veckor men det går bra. Vi åker bra och gjorde en bra show som lejonkungen i går kväll inför fullsatt arena, (varit halvdant med publik de andra showerna) samt gjorde vi ett nytt lyft i vårat Tangled nummer i morse som vi övat hårt på och klarade det=) Jippi, bara att fortsätta kämpa på!
 
 

Kommentera inlägget här :