Good times!

Adam som är pojkaras line captain bjöd med oss att ta en drink i måndagskväll vilket vi gjorde. Det slutade med att vi var på gayklubb och dansade natten lång. Det var skoj! Kurt, Matthew och Matvey ( ej gays spelade mest spel och umgicks dem själva medan jag dansade och sjöng kareoke med Adam och de andra=))
 
För övrigt har vi inte gjort så mycket speciellt här i Sacramento. Vi bor precis intill ett jätte bra shoppingmall så har blivit en del shopping båda dagarna. (Behöver handla en del grejer från USA då jag inte vet när jag kommer tillbaka nästa gång..) Annars varit på gymmet, veckohandlat och bara tagit det lungt. Kollade OS i går kväll,  paråkningens kortprogram. Vi börjar jobba i kväll med shower fram tom. måndag då det är röd dag här då. Så totalt 11 shower här i Sacramento.
 
Solen skiner så ska ta mig en promenad nu tänkte jag. Vill så gärna åka till downtown då det är mysigt där men är lite för långt dit och inte tillräckligt med tid. Har varit där 2 gånger innan så får nöja mig ändå denna gång...

Kommentera inlägget här :