Jetlag!!!

Så det bara visslar om det. Somande utmattade 22.30 måndag kväll då vi kom hit och sov till 9.00 i går och var vaken hela dagen helt ok och tänkte för mig själv att oj vad lätt det var att komma in i rätt rutin på en gång, men det skulle jag inte ha sagt...Somnade 23 i går och vaknade vid 3.00 i morse och kunde inte sova likaså Matvey. Vi båda låg och vände på oss i evigheter och till slut gav vi upp och gick upp och åt frukost vid 4.00 då vi var vrålhungriga båda 2. Kollade sedan lite Sex and the City och jag somnade till slut. Matvey sov ingenting alls. Vart sedan trötta och kunde inte hålla oss vakna. Jag sov 30 min och Matvey 2 timmar så får se hur det går att somna nu i kväll. Ja svårt att komma in i rytmen men tur att vi varit lediga i 2 dagar i alla fall. Börjar jobba i morgon 11.00 med träning på golv sedan kostymprovning, titta på showen på kvällen och sedan träna efter showen på isen fram till ca 23.00 så lång dag. Men jag längtar, det ska bli skoj. Mycket att lära sig men hoppas det går bra...Har försökt träna så gott jag kan innan...
 
It is time to get rockin=)
 
 

Kommentera inlägget här :