Stockton, CA!

Detta är vårat hotell och byggnaden vi spelade i i Stockton. Härligt med vägg i vägg så man slipper buss till jobbet och kan springa tillbaka till hotellet mellan showerna, (nog för att det inte var så mycket tid för det denna vecka...) Måste säga att det är skönt att veckan är över. Väldigt trött då det var mycket att lära och stressande att inte ha riktig koll men nu kan det bara bli bättre. Börjar få lite bättre koll på nummren jag gör så man kan ha lita mer skoj på isen och inte tänka för mycket. Ska lära oss några nummer till nästa vecka sedan kan vi allt i showen. Sedan vill jag så gärna göra Rapunzel i denna show som är ett långt nummer på ca 20 min med mycket dialog och ett solo (till skillnad från våran show där vi har kort dialog och bara ett parnummer). Så det blir nästa att jobba på nu när allt annat lagt sig. Har redan börjat förbereda mig på det så hoppas den drömmen går i uppfyllelse!
Bilden är i från en av våra lediga dagar när vi tog oss en liten promenad i det fina vädret efter ett gympass. Hade tur med vädret för från och med torsdag när vi började jobba har det regnat hela dagarna...Perfect tajming säger jag!
 
Sacramento, CA is our next city, more to come from there!

Kommentera inlägget här :