Stress, stress och mera stress..

Ja det är vad jag känner just nu. Vi har precis varit med i vår första show med Rocking Ever After. Det har varit sjukt mycket att lära sig på jätte kort tid och jobbat hela dagen både i går och i dag. Jag är en som tycker om att ha koll på läget och känna mig förberedd när jag går in i nya nummer men det hade jag INTE denna gång. Trodde inte vi skulle göra alla nummer i showen men det gjorde vi...Vet att det är stressigt när man gör breakwork och mycket att lära på kort tid men trodde ändå att jag skulle känna mig lite mer förberedd..Men vi frågade själva efter breakwork så inget att klaga på. Nu kan det bara bli bättre iaf=)
 
Dags att sova nu, 3 shower i morgon och mera stress...Så typsikt att vi jobbar och har så mycket för oss nu när det är OS. Känns som jag inte kommer hinna se mycket vilket jag vill för jag älskar det. Med tidsskillnaden vi dessutom har stämmer det dåligt med sändningar men som tur är är OS stort i USA med så sänds sammandrag som nu med invigningen så kan titta lite med ett öga innan jag somnar iaf...
 
Ok så nu gäller det, bit i hop i stället för bryt i hop!

Kommentera inlägget här :