100 % vilodag!

Var verkligen på tiden efter att ha gjort någon slags aktivitet/träning 18 dagar i sträck. Blev så efter att ha varit på semester i Boracay. Gymmade 4 dagar i rad efter Boracay vilket är normalt men sedan började vi jobba och hade shower i 2 veckor med endast en dags vila och då passade jag på att gå på gymmet då det vart lite si och så med det under showdagarna då det är ont om tid + att jag var förkyld. Gym och show är olika slags träning och jag vill hinna med båda och men när det är så många shower i rad tar det på...Känner mig lite små seg i dag så fick bli 100 % vila och massage i stället. Unnande mig även manikyr och pedikyr då all slags service här i Filippinerna är så billig. En timmes massage + manikyr/pedikyr kostade mig 770 pesos = 110 kronor. Ja man får passa på att unna sig!
 
En perfekt start på denna ledighet!
 
Nu ska vi fira lite då en tjej fyller år och 2 stycken lämnar oss så lite hejdå för dem. Får se vad vi hittar på...
 
Tack och hej leverpastej!

Kommentera inlägget här :