Hipp Hipp Hurra för Matvey i dag!

Stort grattis på din 26-årsdag Matvey! Hoppas du får en toppen dag trots att vi inte firar dig så speciellt…(Ska på amerikanska ambassaden i morgon bitti för Visa intervju och måste åka redan 6.00 så får bli en tidig kväll..) Sedan har vi ju semester så vi små firar lite varje dag och gör lite som vi vill så tror inte han klagar=) Blev inte frukost på säng men den blev illa fall lagad av mig efter beställning: spanish omelett, toast, kaffe, juice och banan önskade han sig och det gjorde jag=) Nu laddar jag med lite extra kaffe och ska ta tag i intervjun inför Singapore Magasin. Har fått massor av frågor mailat till mig som jag ska svara på, inte det lättaste men tur är väl att jag har tid på mig och kan tänka till innan jag svarar. Ska vara inne på fredag dock lika bra att ta tag i det! Grattis igen världens bästa pojkvän!

Kommentarer :

#1: mamma.

Hipp Hipp Hurra för Matvey i da... ;)
Happy Birthday Matvey!!!
Önskar Er båda en riktigt fin dag! Härlig födelsedagsstart med smarrig frukost... ;)
Ha det gott och var rädda om varandra <3
Massor av kramar mamma o pappa <3 <3

Lycka Till med intervjun Sofie! Låter spännande och så fina bilder det var :)

skriven

Kommentera inlägget här :