Fikatime!

Hittade denna mysiga gata i morse när jag var på väg till hot yoga. Spanade in den på vägen hem och det visade sig att detta mysiga fik låg i slutet på gatan. Jag fick med mig Matvey så nu har vi en liten fika staund och suger in lite sol innan det är dags att jobba. Öppnar i kväll med en show följt av 3 st nästkommande 3 dagar så nu är det slut på vilan...Men det känns bra, vi har haft en bra ledig vecka med lite dagsutflykter och allmänt slappat och tränat mycket på gym så vi är redo. Vi  hittade ett les mills gym nära intill där vi fick träna gratis så det var toppen. De har bra pass så testade Shebam och body pump en dag för att varva träningen lte. Hittade även en hot yoga studio så har kört mycket yoga. Gillar det som ett komplement till träningen. Man känner sig så mjuk, avslappnad och slim efteråt, särskillt när man kör hot yoga. I love it!
 
 
Det bästa med livstilen vi har dvs. ett heltidsjobb som gör att man håller sig i form och får se hela världen är att vi har möjlighet att unna oss en god fika såhär mitt i veckan. Gillar verkligen att testa på nya fi. Älskar att njuta av en god cappuchino, titta på folk och vara på internet, det är min nya hobby tror jag. Som kära lillebror sa när han var liten" Min hobby är att fika". Han älskade fika efter skolan och radade upp kakor efter kakor...Själv är jag mer hälsomedveten än så att det får bli fikabröd någon gång i bland=)
 
Dags att runda av, jobbar på min uppdatering och mer bilder kommer så småningom. Har förstått att det är riktig sommar hemma i sverige. Njut av den med utifall den tar slut innan jag är hemma. Här är det ganska varmt i dag och riktigt skönt i solen men känns ändå att det är vinter då kvällarna är kalla. Så njut av värmen!

Kommentera inlägget här :