KLARA!!!

Nu är vår Australien tour helt avslutad...Kan inte fatta vart dessa 7 veckor tagit vägen...Vi hade vår allra sista show i går och i dag en välförtjänt ledig dag här i Sidney. Vi utnyttjade den med att strosa runt i vackra Sidney och bla. se det mest kända; Sidney harbour bridge och Opera huset. Träffade även Malin Ekman så skoj med lite svenskt sällskap.
 
Efter en dag i Sidney passade jag på att uttnyttja tillgången till badhuset här i Olympic park och simmade lite innan lite avlappning i bastu och bubbelpool. Det var skönt och välbehövligt då det varit en tuff vecka. Men allt har gått bra och jag är nöjd och måste igen säga att jag älskar vad jag gör så spelar ingen roll att det är lite jobbigt i bland. Nu är jag helt färdig packad och redo att sova, samling redan 6.15 i morgon för avresa mot Nya Zealand. Där väntar en veckas ledigt vilket ska bli skönt!
 
Uppdaterar med bilder så småningom!
 
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av sommaren!

Kommentera inlägget här :