Så kommer de sista bilderna...

Detta är de sista bilderna jag har att bjuda på i från Brisbane. Vi gjorde en dagsutflykt till Gold coast som ligger ca 1,5 timme ifrån Brisbane. 57 km av strand, de ni, knall blå himmel hade vi och riktigt skönt, dock inte badkläder med och lite kyligt i luften så blev inget bad...Men vi doppade fötterna och föreställde oss hur underbart det är på sommaren. Vill tillbaka dit! Vi åt lunch och drack kall god frappochino samt shoppade lite, en kanon dag! Här lite härliga bilder att njuta av:
 
Annars är allt toppen här, en lång dag är precis över och dags att sova. Jag gjrode Wendy i dag första showen och det gick riktigt bra. Detta var bara 4:e gången jag gjorde det sedan höstas så fortfarande inte så van och nervös så med tanke på det känns det extra bra. Jag fick även beröm att det var det bästa jag gjort och att det såg avslappnat ut så det var skoj. Rapunzel de andra 2 showerna gick också bra så kan somna gott! 

Kommentera inlägget här :