Semester!

Vi har som sagt semester nu i en vecka och längre semester för mig förknippas med inget bloggande som ni kanske har märkt..Är jag i väg och ser mycket som innebär att jag tar massor av kort brukar det ta ett tag innan jag lägger in dem på datorn vilket gör att jag inte heller bloggar då jag vill göra det med bilder.
 
Vi har varit i väg på en del utflykter och fotat rätt mycket så har en del att ta tag i som jag skjuter på. Även fast jag är på hotellet en heldag där i mellan är jag lite lat att ta tag i det hela men det är väl så det ska vara när det är semster eller vad säger ni?? Det är väl meningen att man ska koppla av från den normala vardagen eller vad säger ni som har sommar och semster nu??
 
Jag börjar lite smått ta tag i det hela nu och sakta men säkert komma in i lite vardag igen då vi börjar jobba på onsdag. Vi har då principal ice på kvällen, Sedan principal ice och show på torsdag följt av en "9pack" som vi säger. Då är det slut på vilan...Hade 2 radio intervjuer i morse som hjälper till att komma in i jobbtänk igen=) De gick bra.
Kan säga att allt är bra och Nya Zealand är underbart vackert. Naturen är fantastisk och precis som jag föreställt mig. Bjuder på mer bilder och uppdatering så småningom,
(är det 1,2 eller 3 ord förresten???)!
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :