Intense!

Det är allt jag kan säga om denna vecka här i Brisbane. Men ska inte klaga för det är toppen, älskar Brisbane! Tror det är en av mina favorit veckor på tour så här långt om man slår samman alla faktorer. Vi bor jätte bra i stora fina lägenheter med kök inkluderat allt, tvättmaskin och stor fin balkong med utsikt över staden ifrån 28:e våningen. Vi bor mitt i downtown så nära till allt tex. mataffär och stort bra gym, massor av fik/restauranger och affärer för shopping nära intill och allmänt jätte mysigt med en stor botanisk trädgård mitt i staden och en flod som rinner igenom staden så super mysigt. Sedan finns det massor av sightseeing att göra nära Brisbane tex. var vi till gold coast och såg underbara stränder, vi var på valsafari en dag samt ska vi på ett känt zoo där man får hålla i koala björnar. Det är bara lite av det man kan göra utöver att det är allmänt mysigt att promenera runt i staden och titta på människor och shoppa i olika distrikt. Vädret har varit kanon hela veckan så det gör det hela ännu bättre, ca 20 grader och sol så varmare och riktigt skönt.
 
Har hur mycket kort som helst, närmare 1000 stycken har vi tagit denna vecka så det kommer att ta ett tag att gå igenom dem…Men lovar att det kommer!
 
Vi har tur som bara jobbar 3 dagar denna vecka så hinner med mycket annat men samtidigt känns det på att vi är ute på hela tiden och går massor för jag är trött! Lite tungt att börja jobba i dag… Dessutom lite småförkyld med men inte på värsta viset så jag tar mig igenom det…Bara att bita i hop 2 dagar kvar och 4 shower.
 
Här är ett litet smakprov med bilder från downtown:
 
 

Kommentarer :

#1: olivias | mode, foto & vardag

så fina bilder!

skriven

Kommentera inlägget här :