Breakwork with D33!

Kan inte fatta att vår tid med D33 Rocking Ever after har kommit till sitt slut. I dag var det vår sista dag av show, vi flyger hem i morgon klockan 11.00 så får lämna hotellet vid 8.45 så ingen tid för show då inte. Det blev ett rätt bra avslut då vi gjorde Tangled en gång till och det var SÅ roligt! Inte felfritt men bättre och var mer närvarande i historien vi faktiskt berättar genom vårat uppträdande. Känslan kändes bra så ska ta med mig den hem och fortsätta jobba på det jag lärt mig här och ta med mig det i fortsättningen. Vem vet vi kanske kommer tillbaka hit en dag, man vet aldrig med detta jobb vart de skickar än...
 
Vill avsluta med att tacka linecaptainerna Adam och Jojo då de hjälpt oss att lära oss alla nummer och stått ut med min frustation jag hade i början då allt kändes så svårt. Men jag lärde mig allt till slut och har sedan haft jätte skoj här. En mordern show full av energi som jag kommer sakna. Nu blir det hem och ladda om några dagar innan det bär av mot Singapore och Bankok och show med D26B Treasure Trove nästa lördag.
 
Tack D33 för en trevlig tid med er! Hoppas vi sen snart igen!
Maria, Johan, Adam, jag, Matvey och Jojo . Bilden är i från går kväll då de bjöds på BBQ efter showen. Det var gott och trevligt!

Kommentera inlägget här :