Covergirl=)

 
Ja nu kan jag även lägga till covergirl på meritlistan=p. Jag är nämligen med i månadens Health Magazine här i Singapore. Det blev ett stort repotage på 3 sidor samt första sidan. Jätte roligt då jag inte gör intervjuer så ofta. Har fått med mig några ex. hem så jag kan spara i min fina samling=).
 
Annars rullar allt på för fullt här. Långa dagar men vi kämpar på. Nu är det bara en dag (3 shower) kvar innan vi på måndag flyger till Bangkok, Thailand där vi showar från torsdag-söndag sedan hem på måndag. Men nu har vi fått reda på att man kan boka om sin hembiljett och stanna kvar i Thailand ett tag om man inte stannar i Bangkok, men man får stå för ombokningskostnaden själv vilket kan vara ca 300 dollar. Från börjar fick man inte stanna kvar alls pga av oroligheterna i Bangkok men det har som sagt ändrats nu. Vi funderar på det då vi ändå är lediga fram till slutet av Maj så en veckas ledigt i Thailand hade inte varit helt fel då vi aldrig varit där innan. Men det är ganska snabbt på så får se om vi hinner klura ut vart vi ska åka och fixa allt. Tips tages emot från er som känner till Thailand och varit där.
 
Dags att sova nu så jag orkar med sista dagen!
 
Natti natt
 
 

Kommentarer :

#1: Mamma.

Vilket fint reportage Gumman!
Läste det just på nätet och snacka om lön för mödan som man brukar säga... :)
Massor av kramar från mamma o pappa <3

skriven

Kommentera inlägget här :