Little India

Han med en snabb promenad i morse innan avresa mot flygplatsen och avresa mot Bangkok. Var jätte varmt och svettigt och egentligen inte något jätte speciellt att se men eftersom vi inte han gå så mycket i måndags pga. att kameran la av var jag nyfiken att se mig omkring litte mer...Jag är alltid så att jag vill se allt, måste alltid gå runt hörnet för att se så jag inte missar något...Man vet ju aldrig vad som lurar runt hörnet=)
 
Här är några fler bilder i lite finare väder än i måndags=)
Här i Little India är det vanligt med en guldaffär intill en pantbank...
Typisk utomhus foodcourt kallad Hawker center. Vi fick inte chansen att äta på men jag han se en i alla fall=)
 
Ok dags för bording mot Bangkok, en 2 timmar 20 minuters flyg så inte så farlgit. Sedan blir det en timmes tidsomställning, vi ställer tillbaka klockan en timme, bara så ni vet om ni vill nå mig=)
 
VI hörs mer i från Bangkok!

Kommentera inlägget här :