LITTLE INDIA

De heter området vi bor i här i Singapore och ja det känns lite som Indien, nog för att jag aldrig varit där men det är massor av Indier! Allt är indiskt och massor av marknads shopping och fullt av människor på gatorna. Vi har ätit Indiskt 2 gånger och jag måste säga att jag gillar det! Något lite annorlunda som vi inte äter så ofta därför är det extra gott, dock väldigt starkt, man måste se till att beställa mild mat så är det bara "lite" starkt. Ja nivån för startk skiljer sig rätt stort om jag säger så.
 
3 kort jag tog första dagen då vi skulle gå på sightsing men det regnade så fick gå tillbaka och lämna kameran då den gav upp, ( den funkar bra igen nu så var nog bara för regnigt och fuktigt ute just då). Väldigt fina hus i alla möjliga färger så hoppas hinna ta några fler innan vi åker.
 
Annars är allt bra, hade första showen i går och det gick bra. Var lite nervös måste jag säga men det gick bra så nu ska det vara lugnt. Var lite ovant att göra denna show men man får ge det några dagar bara så är det nog som vanligt igen=) 2 shower i dag liksom i morgon sedan 3 + 3 så fullt upp! 
 

Kommentera inlägget här :