SIngapore!

Nu är vi framme i SIngapore och resan gick riktigt bra. Måste säga att jag känner mig riktigt pigg och fräsh för att ha rest över 24 timmar, (resan slutade på ca 26 timmar dörr til dörr denna gång). Breaket i Frankfurt med lite möljöombyte hjälpte och på sista flyget på 12 timmar hade jag tur och sov nästan hela så fick nästan en normal natts sömn och Immigration och att ta sig från flygplatsen gick smidigt.
 
Överraskades med blommor och godis av Matvey när jag kom till rummet då han kom imorse=). Smaskar lite på det nu och försöker varva ner så jag kan sova. Vill komma upp i tid i morgon och börja upptäcka Singapore som verkar ha massor att erbjuda. Annars har vi inte gjort så mycket i kväll mer än att vi träffade alla i lobbyn när vi lämnade in våra pass  och sedan strosade vi lite kring hotellet och åt middag. Vi bor i ett indiskt distrikt så blev god indisk mat.
 
Rysk choklad, lösgodis och blommor från gulliga Matvey=)

Kommentera inlägget här :