Snart avresa...

Ja då har jag snart avklarat mina lediga dagar hemma. Gick väldigt snabbt denna gång..Men jag kommer ju snart igen=) Blir bara en snabbvisit denna gång, en vecka i Singapore och en vecka i Thailand sedan är jag i Sverige igen 1 April. Aldrig känts så lätt att packa och ingen ångest alls=)
 
Eftersom jag inte varit hemma så länge denna gång och snart kommer igen har jag inte gjort så mycket. Mest bara sovit och vilat upp mig och tränat på gymmet då jag inte vet hur mycket tid det blir för det när jag är borta..Men i dag kom jag ialla fall i väg på stan en sväng coh fick lite ärenden fixade, tex apoteket och hämtat mina skridskor som varit inlämnad hos skomakarn då plösen lossnade förra veckan..Allt gick bra och skridskon känns bra=) Han med en lång fika med kompisen Johanna med. Blev latte och fikabröd så rena fredagslyxet men det tyckte jag att jag var värd!
 
Man måste unna sig i bland, inte sant!?
(Vi delade på detta så oroa er inte=))
 
Får se när nästa inlägg blir då resan är lång men lovar att något kommer. Dock blir det fullt upp där borta då vi jobbar massor och sedan vill jag hinna se något när jag får chansen. Så ha tålamod om bloggen inte blir jätte uppdaterad dessa 2 veckor men sedan har jag ju lång ledighet så tar igen det då!
 
Tack för mig!
 

Kommentarer :

#1: felicia

ser gott ut :)

skriven

Kommentera inlägget här :