Mot Australien!

Då var jag på väg mot landet "down under" som de säger i USA, har vi något liknande uttryck på svenska för Australien??
 
Har precis ätit lite frukost här på Arlanda, gott och nyttigt hemmabakat matbröd med ost och paprika som jag hade med mig och en kopp löfbergs lila kaffe jag köpte så nu är jag redo att börja denna långa resa på riktigt. Men so far so good! Klarade mig med bagaget och fick båda mina väskor incheckade (men det var precis med vikten..) Nu är det bara att hålla tummarna att de inte väger handbagaget som de varnat att de gör till Australien för det är mer än 7 kg som det får vara..
 
Ni hör mer i från Australien eller under resans gång om jag är uttråkad vid mina layovers och har internet.
 
Avslutar med 2 bilder från en härlig familje middag hemma i lördags, Tack fina familjen för denna gång, ses i Augusti igen!
Mammas fina present i från Pontus och hans tjej Karin.
 

Kommentera inlägget här :